| Auteur: |
|
|
Daan
|
donderdag 28 mei om 23:01
|
Groep: Beheerder
|
En waarom?
|
|
|
|
|
Timo
|
vrijdag 29 mei om 10:41
|
|
Misschien geen verrassing (als je kijkt naar mijn reviews), de Xbox360 .
De Xbox360 heeft voor mijn gevoel de beste exculisieve titels, een betere controller en een beter 'achievement' systeem.
Daarbij heb ik maar 2 vrienden met een PS3 en een stuk of 10 met een X360. (Ik zie de WII niet als Next-Gen console, vandaar dat ik hem ook niet vermeld ).
|
|
|
|
|
Wesley
|
vrijdag 29 mei om 23:09
|
Groep: Clanlife Medewerker
|
Ik game op het moment het meeste op mijn computer, maar als ik zou kiezen zou ik toch gaan voor de PS3
|
|
|
|
|
M4ST4HHH
|
dinsdag 2 juni om 16:54
|
|
Zoals wesley zegt het meeste op de computer, maar ik ga nog steeds voor de PS2
|
|
|
|
|
Timo
|
dinsdag 2 juni om 18:54
|
|
| Quote (M4ST4HHH , 02-06-2009 16:54 ) |
Zoals wesley zegt het meeste op de computer, maar ik ga nog steeds voor de PS2  |
Ik heb ook nog een PS2 thuis liggen. Maar daar speel ik alleen Buzz op tijdens feestjes waar iedereen te veel op heeft om uberhaubt nog op de knop te kunnen drukken .
|
|
|
|
|
M4ST4HHH
|
vrijdag 5 juni om 17:36
|
|
Ik gebruik alleen mijn PS2 (bijna) niet omdat ik gewoon oude games heb, nieuwste is Need For Speed Pro Street, naar mijn mening een van de slechtste Need For Speed games.
|
|
|
|
|
FireFuse
|
maandag 8 juni om 23:05
|
Groep: Gebruiker
|
Heb momenteel mijn Xbox 360 hier staan  Ik had eerst PS3 omdat ik ook een PS2 heb gehad alleen toen ging ik over op Xbox 360 en ja je moet betalen voor Live, maar je krijgt er veel voor terug 
Alhoewel ik 't wel jammer vindt dat ik niet God of War 3 en Drake's Fortune kan spelen D:
|
|
|
|
| |
|