| Auteur: |
|
|
Timo
|
dinsdag 2 juni om 10:42
|
Groep: Beheerder
|
Alweer een aardige tijd geleden hebben de vorige makers van de Socom reeks de game M.A.G. aangekondigd (staat voor Massive Action Game). In de game wordt het mogelijk om met 256 spelers gezamenlijk een game op te starten.
Nu vraag ik me af, hoe denk jullie over dit project. Ben je positief en wil je eigenlijk nog wel meer spelers of denk je dat dit eigenlijk allemaal een beetje te veel is?
P.S. Voor de gamers die nu opeens heel graag die game willen gaan spelen, het is een Playstation 3 exclusive titel. Dus de geen-ps3-bezitters die de game willen zullen er een moeten aanschaffen.
P.P.S. De game komt in Q3 2009 uit. Dat houd in dat het zeer snel zal komen.
|
|
|
|
|
M4ST4HHH
|
dinsdag 2 juni om 16:58
|
Groep: Clanlife Medewerker
|
Lijkt me wel leuk om een keer te doen met 256 man gamen, maar dan is wel te hopen dat er grote maps zijn want anders is het echt te druk en is het niet zo heel erg leuk meer om te gamen.
|
|
|
|
|
FireFuse
|
dinsdag 9 juni om 18:31
|
Groep: Gebruiker
|
Ik had ff een video gekeken maar ik vond 't er niet mooi en chaotisch uit zien, ook had ik 't idee dat de andere spelers waar hun mee aan 't spelen waren bots waren
|
|
|
|
|
M4ST4HHH
|
donderdag 11 juni om 19:44
|
Groep: Clanlife Medewerker
|
Ook al waren het bots, zag er toch wel mooi uit. En zo is er altijd iets te spelen
|
|
|
|
| |
|