ClanLife

Home Reviews Community My.Clanlife Contact
Inloggen | Registreren  

Clanlife > Community > PC > Welke MMOs heb jij gespeeld

Community » PC » Welke MMOs heb jij gespeeld

Auteur:
Bericht: Pagina:
Timo dinsdag 2 juni om 10:34
Groep: Beheerder
Nou, de titel spreekt wel een beetje voor zichzelf denk ik. Welke MMO's heb jij allemaal al gespeeld? Formuleer je antwoord als volgt:

- Game - Cijfer
- Game - Cijfer
Timo dinsdag 2 juni om 10:36
Ik zal beginnen .

- Runescape - 8
- SilkRoad - 7
- Tibia - 6

(Dat het aflopend is was toeval .)
M4ST4HHH dinsdag 2 juni om 16:57
Groep: Clanlife Medewerker
Ik heb Runescape gespeeld ik denk ongeveer 3 maandjes, maar het gaat op den duur vervelen doordat je na een maand ongeveer wel alles gespeeld hebt je krijgt alleen hogere levels en meer veranderd er dan ook niet echt, maar desondanks geef ik het een 7.
Daan woensdag 3 juni om 16:34
Nog nooit eigenlijk. Het trekt me niet zo.
FireFuse dinsdag 9 juni om 18:25
Groep: Gebruiker
Oké hier komt de lijst, ik doe geen cijfers aangezien elke MMO wel wat heeft

Knight Online - Was m'n eerste online game en meteen al een MMO, was ergens gratis te downloaden en ik vond het toen al heel erg vet

World of Warcraft - Heb een tijdje in de echte servers gespeeld en dat was wel leuk maar aangezien ik meer van 't PvPen hou en raiden en dat soort dingen ben ik met een groep vrienden naar een Private Server gegaan

Eve Online - Speel ik nog steeds, hoewel 't erg leuk is en anders vindt ik de quests enzo niet zo leuk aangezien het altijd hetzelfde is, het heeft wel mooie graphics en hele grote PvP battles.

GuildWars - Dit is één van de weinigen die er echt verhaal heeft in zitten, dit verhaal wordt je verteld door middel van Primary Quests en missies waar je ook veel leveling XP van krijgt, ook is PvP best leuk Heeft ook mooie graphics.

Ik heb natuurlijk ook nog Runescape en dat soort dingen gespeeld maar dat vindt ik toch minder dan bovenstaande games, ook heb ik nog een aantal demos gespeeld van andere games

Pagina:

Advertentie

Nieuwste reviews
God of War: Chains of Olympus
Playstation Portable
Fallout 3
XBOX 360
Battlefield Heroes
PC
Assassins Creed
XBOX 360
Bioshock
PC

Clanlife Statistieken
Op dit moment zijn er 5 bezoekers online, waarvan 0 leden.
Copyright 2009 Clanlife.nl, alle rechten voorbehouden. Onderdeel van Digital Brain V.O.F.